Persbericht: Zendesk introduceert Omnichannel Suite voor geïntegreerde customer experience



Amsterdam, 17 mei 2018 – Zendesk, Inc. (NYSE: ZEN), leverancier van een platform voor customer service en engagement introduceert The Zendesk Suite. Dit nieuwe omnichannel-aanbod brengt de meest populaire communicatiekanalen samen in een oplossing zodat organisaties hun klanten een consistente en geïntegreerde customer experience kunnen bieden.
Naast The Zendesk Suite wordt ook Connect geïntroduceerd, een nieuw product voor proactieve klantcommunicatie. Met Zendesk Connect kunnen customer service teams snel en geautomatiseerd berichten sturen, gebaseerd op de meest recente acties en voorkeuren van klanten. Bedrijven kunnen Connect ook gebruiken om klanten te helpen voordat ze een vraag stellen en om klantinteracties te beheren op verschillende kanalen. Met de introductie van The Zendesk Guide en Connect biedt Zendesk een volledig pakket geïntegreerde diensten voor customer service en engagement.

“De beste klantervaringen zijn snel, eenvoudig en laten de klant zelf beslissen via welk kanaal zij met een organisatie communiceren. Deze ervaringen worden nog beter wanneer het bedrijf je goed genoeg kent om je problemen op te lossen voordat deze zich voordoen”, zegt Mikkel Svane, CEO van Zendesk. “The Zendesk Suite en Connect zijn ontwikkeld om bedrijven de mogelijkheid te geven hun klanten precies die ervaringen te bezorgen.”

The Zendesk Suite
The Zendesk Suite is een oplossing voor meerdere customer support-kanalen en ontworpen voor bedrijven die hun klanten een consistente en naadloze ervaring willen bieden. Ongeacht op welke manier klanten kiezen met hen te communiceren. The Suite integreert e-mail, live chat, telefoon, self-service helpcenters, en elk ander kanaal dat wordt verbonden aan het platform, inclusief social media. Het biedt alles wat bedrijven nodig hebben om een gesprek met een klant op verschillende kanalen te voeren zonder dat de klant daa>

Lees verder..

BizPress.nl