Persbericht: Xelion presenteert nieuwe release van cloudtelefonie als onderdeel van Europese groeistrategie



Delft,19 juni 2018 – Xelion presenteert vandaag de nieuw versie van haar cloud telefoniedienst Xelion7 in Het Spant in Bussum voor een publiek van ruim 300 gespecialiseerde ICT-resellers. Xelion7 is de opvolger van Xelion6 waarmee circa 10.000 bedrijven en meer dan 100.000 gebruikers werken.

Naast een volledige telefoniecentrale biedt Xelion7 ook integratie met CRM en andere communicatiefuncties zoals chat, sms of agenda. Het platform van Xelion is volledig open en geeft gebruikers keuzevrijheid voor onder meer de vaste en mobiele provider van bedrijven. Xelion is in vijf jaar gegroeid tot het grootste in Nederland ontwikkelde aanbieder van cloudtelefonie.

Xelion heeft haar vleugels de afgelopen jaren uitgeslagen en biedt diensten in vijf Europese landen via een snelgroeiend aantal gecertificeerde resellers. “De expertise die we in Nederland hebben opgedaan, helpt ons om in snel ontwikkelende markten als Duitsland en het Verenigd Koninkrijk te groeien”, zegt directeur Arthur van den Ende van Xelion. “Met Xelion7 bieden we nog betere apps, beveiliging en de volledig geautomatiseerde activering van diensten. En omdat Xelion kan worden geïntegreerd met elk mobiel en vast netwerk, is het voor onze partners buiten Nederland eenvoudig om snel een succesvolle dienst aan te bieden. We verwachten daarom dit jaar te kunnen uitbreiden naar nog meer nieuwe landen.”

Xelion7 is op veel punten doorontwikkeld. Enkele interessante vernieuwingen zijn:

User interface
De wereld is mobiel. De softphone en apps van Xelion zijn daarom volledig vernieuwd. Apps hebben ‘easy install’ en gebruikers kunnen deze veilig en zonder behulp van hun ICT-afdeling activeren. De apps bieden alle functionaliteit die softphones op een PC ook bieden. Dat vergroot de acceptatie van de softphone en app wat resulteert in aantoonbaar hogere productiviteit van medewerkers.

>

Lees verder..

BizPress.nl