Persbericht: TradeTracker zet wereldwijde expansie naar Argentinië voort



TradeTracker is constant aan het groeien als onderdeel van haar ambitieuze expansie plannen. Met diverse activiteiten die de beste resultaten leveren aan adverteerders en affiliates in alle bestaande markten van TradeTracker en de introductie van het Real Attribution model, is het nu tijd om het derde Latijns-Amerikaanse land te betreden, Argentinië Het nieuwe kantoor zal de producten vanaf 26 November 2018 leveren aan adverteerders en publishers vanaf Buenos Aires.
De expansie betekent dat TradeTracker momenteel haar producten levert aan verschillende markten in de wereld met het grootste aandeel in Europa. Naast het overnemen van de Europese markt, is TradeTracker ook globaal aan het expanderen, uitgebreid over 4 continenten en 24 kantoren. Het netwerk zal haar deuren open voor programma’s van top merken waaronder: TomTop, Zaful, Naturgy, Quilmes and Ali Express

Start in Argentinië
TradeTracker Argentinië Country Manager Ted Vendramin zegt: “ het is een groot genoegen om de internationale, transparante en effectieve diensten van TradeTracker aan te bieden in Argentinië. Wij lanceren een volledige en eersteklasoplossing voor Performance-marketing, en wij verwachten zowel uitgevers als klanten gepersonaliseerde aandacht te bieden en hun hierdoor te helpen meer winst te genereren. Wij verwachten het digitale landschap te veranderen met Real Attribution zodat onze klanten de reis van hun gebruikers en uitgevers kunnen belonen voor de echte bijdrages van elke verkoop.

Philip Keckeis, directeur TradeTracker International Operations vervolgt; “ Argentinië heeft een belangrijke rol in Latijns-Amerika en de markt is constant in snel vaart aan het groeien. We hebben nu bevestigd dat er behoefte is aan een professioneel en transparant netwerk voor performance marketing en geziene attributies een prominentere plaats inneemt in de planning van merken, is TradeTracker een uitstekende partner>

Lees verder..

BizPress.nl