Persbericht: TIE Kinetix wordt Premier Google Partner voor Google Ads



TIE Kinetix (Euronext Amsterdam: TIE), dé leverancier van Partner Automation oplossingen, kondigt vandaag aan dat het Google Ads Premier Partner is geworden. Alleen toonaangevende bedrijven die voldoen aan aanvullende certificerings- en prestatievereisten komen in aanmerking voor de Google Premium Partner-badge.

Volgend op de officiële lancering van de Ads voor de Channel oplossing in 2017, de lancering van het digitale marketing transformatie programma (in samenwerking met Google) in de zomer van 2018, heeft TIE Kinetix nu de Premier Partner status behaald binnen het Google partnerprogramma voor haar “Ads voor de Channel” oplossing. Deze oplossing is één van de partner marketing modules binnen TIE Kinetix’s FLOW Partner Automation platform.

De “Ads voor de Channel” oplossing is gericht op grote B2B2B en B2B2C bedrijven die hun producten en/of diensten verkopen via onafhankelijke partners. De oplossing combineert de corporate campagnes van merken met de (lokale) advertentiefunctionaliteit in online zoekmachines. Hiermee kunnen eindgebruikers direct de productinformatie en promoties uit campagnes van merken ontvangen via hun lokale aanbieders. Hierdoor wordt de lokale aanbieder een verlengstuk van het indirecte verkoopkanaal van merken en optimaliseert hiermee de totale klantervaring.

De meeste bedrijven spenderen hun advertentiebudget voornamelijk aan directe online verkoop en online branding. Echter, slechts een beperkt budget wordt gespendeerd aan channel marketing en channel sales terwijl juist de vraag vanuit de eindgebruiker naar lokale aanbieders groeit en er een enorm groeipotentieel ligt. 75% van alle handel wereldwijd verloopt via indirecte verkoop en ligt een enorme kans om de indirecte klantervaring te optimaliseren.

Sinds de lancering i>

Lees verder..

BizPress.nl