Persbericht: Tempo-Team, Wehkamp en OMG winnaars DDMA E-mail Awards 2019



Amsterdam, 20 juni 2019 – Tijdens de DDMA Email Summit zijn vandaag de winnaars van de DDMA E-mail Awards bekendgemaakt. Tempo-Team won in de categorie Beste E-mail Campagne en Bob Mencke van Wehkamp werd uitgeroepen tot E-mail Professional van het Jaar. In The Battle of the Agencies kwam OMG als winnaar uit de bus.

Frans Reichardt, voorzitter van de vakjury van de DDMA E-mail Awards: “Data, algoritmes, interactive design en dynamische content voor optimale relevantie voor de klant zijn dit jaar de toverwoorden bij alle genomineerde professionals en campagnes. Het is geweldig om te zien hoe hard het gaat met de ontwikkelingen binnen e-mail én welke rol e-mail speelt binnen de klantstrategie van organisaties. Het niveau van de genomineerden was dit jaar hoog en voor beide awards was het kiezen van een winnaar een close call.”

Beste E-mail Campagne: Tempo-Team Live
Met de Tempo-Team Live-campagne verslaat Tempo-Team de andere genomineerden Pathé en KPN. De winnende campagne koppelt online geplaatste vacatures van MKB-klanten, door middel van een zelfgeschreven algoritme, aan beschikbare kandidaten uit de Tempo-Team database. Volgens de vakjury heeft Tempo-Team met deze campagne een beweging gemaakt naar succesvoller en effectiever klantcontact, door vanuit een visie resultaatgericht te werken.

Mariël Tiemersma, Product Owner Client Engagement bij Tempo-Team: “De kracht van de campagne zit hem in de slimme combinatie van algoritmes en de persoonlijke touch van onze intercedenten. Supertof dat de jury dit ook inziet en ons beloont met deze prijs. De komende tijd gaan we het programma verder verbeteren en landelijk uitrollen, zodat nog meer werkgevers de juiste m>

Lees verder..

BizPress.nl