Persbericht: Startschot voor OKI One Central Region



Düsseldorf, 17 mei 2018 -Om de samenwerking tussen Sales en Marketing nog verder te versterken, heeft OKI zijn Central Region Team opnieuw samengesteld en de afzonderlijke verantwoordelijkheden van de landen samengevoegd onder de naam ‘One Central Region’. Nieuw daarbij is onder andere de Value- en Volume-Sales-splitsing van de verkoopafdelingen en ook de splitsing van de regionale verkoop in noord en zuid in de gehele Central Region evenals een verdere uitbreiding van de Salesteams voor verticale markten. Daarnaast zal Ibrahim Ahmet terugkeren in de Central Region als Volume Sales and Marketing Director van de Europese centrale.

OKI is een van de weinige fabrikanten in de markt, die met zijn portfolio vrijwel alle print-toepassingsgebieden kan aanbieden: van naaldprinters via mono-, kleuren-, tot wide format en narrow format printers. Naast het traditioneel belangrijke officesegment richt de onderneming zich met dit flexibele pakket op nog een andere markt in verticale branches. OKI onderstreept dit doel met de opbouw en ontwikkeling van een nieuw, verticaal verkoopteam voor de Central Region onder leiding van Key Account Manager Bastian Dach. Naast Maik Fassbender, Senior Manager Regional Sales South, leidt de nieuwe kracht Tijs Wezenaar het verkoopteam noord.

Een ander kernpunt van de nieuwe structuur van de Central Region is de terugkeer van Ibrahim Ahmet op de nieuwe post van Volume Sales & Marketing Director. Ibrahim Ahmet was in zijn vorige functie als General Manager Volume Sales EMEA in de Europese centrale van OKI verantwoordelijk voor de afdelingen e-commerce en Dealer Telesales en heeft daar een belangrijke bijdrage geleverd aan het opnieuw Europabreed opbouwen van deze afdelingen. Daarvoor heeft hij ook nog leidinggegeven aan de Channel Marketing. Deze gecombineerde expertise brengt hij nu mee in de Central Region en hij rapporteert samen met de Value Sales Director Olaf Sepold rechtstreeks aan>

Lees verder..

BizPress.nl