Persbericht: Sodexo en Microsoft lanceren wereldwijd partnership ter verbetering van facility management intelligence



Parijs, 16 april 2019 – Sodexo, wereldleider in Quality of Life Services, en Microsoft Corp. hebben een wereldwijd partnership gelanceerd dat Sodexo voorziet van krachtige cloud- en internet of things oplossingen en e-learning mogelijkheden voor klanten, gasten, servicegebruikers en medewerkers.

Het partnership combineert de unieke sterke punten van beide bedrijven om de werkplekervaring die Sodexo wereldwijd biedt, te veranderen en vastgoedmanagement te optimaliseren. Naarmate de technologie binnen het dagelijks leven groeit, versterkt Sodexo het gebruik van gegevens en analyses om in te spelen op de veranderende behoeften van haar klanten, gasten en servicegebruikers, en om innovatieve concepten en oplossingen te bieden.

Sodexo biedt steeds meer digitale oplossingen voor haar klanten. Deze samenwerking stelt Sodexo dan ook in staat om op grote schaal de ‘quality of life’ te verbeteren van haar klanten, meer dan 100 miljoen gasten en servicegebruikers én zo’n 460.000 Sodexo-medewerkers in 72 landen.

Om de succesvolle levering van de verschillende diensten te garanderen, heeft Sodexo met Microsoft Consulting Services een uitgebreid en geïntegreerd informatieplatform ontwikkeld, als digitale basis. Het platform, mogelijk gemaakt door Microsoft Dynamics 365, Azure, Artificial Intelligence, Internet of Things en andere Microsoft-technologieën, biedt een wereldwijd consistente fysieke en digitale werkplekervaring die de prestaties, samenwerking en een passende privé/werkbalans van werknemers ondersteunt. Azure biedt ook een flexibele technologische omgeving voor nieuwe ontwikkelingen en innovaties met behulp van vertrouwde infrastructuur, e-learning en data-oplossingen.

Sodexo IFM Tech Platform
Sodexo’s Integrated Facility Management (IFM) Platform heeft een Connected Workplace gecreëerd die mensen, processen, bedrijfsmiddelen en bedr>

Lees verder..

BizPress.nl