Persbericht: SÉ-ACH opent pop-up store tijdens fashion month in Brussel



Brussel, 25 september 2018 — Samen met Lightspeed lanceert de jonge, opkomende modeontwerpster Cassandra Hocheit van het merk SÉ-ACH haar allereerste pop-upwinkel in hartje Brussel. De retail kassasysteem aanbieder ondersteunt jonge ontwerpers en online ondernemers door hen te helpen de stap te zetten naar offline retail. Dit is ook het geval voor de 25-jarige Luikse ontwerpster die online succes heeft gevonden met SÉ-ACH.com en de unieke kans heeft om haar creaties persoonlijk te verkopen van 19 tot 27 oktober tijdens de fashion month in Brussel.

Cassandra: “Deze samenwerking met Lightspeed is een geweldige kans voor jonge ontwerpsters om hun eigen pop-upwinkel te openen. Ik vind dat het belangrijk is om jonge ontwerpers te ondersteunen en hen te helpen te lanceren met dit soort projecten. Met Lightspeed kan ik eindelijk in een echte winkel presenteren wat ik online verkoop.”

Pop-up: van online naar offline
Pop-up stores zijn inmiddels geen trend meer in de mode-industrie maar een nieuw kanaal voor online ondernemers om het bereik van hun merk te verbreden. Lightspeed biedt ondernemers daarom de kans om te ervaren hoe het is om hun online assortiment ook offline te verkopen. Na de succesvolle Lightspeed pop-up edities van onder andere Kanye West, Spinnin’ Records en Glamour, is Cassandra van SÉ-ACH de volgende ondernemer die de deuren van haar eigen pop-up winkel opent.

Flexibel en mobiel
Zelfstandige ondernemingen geven variatie aan het straatbeeld, en Lightspeed is ontstaan uit de overtuiging dat juist deze ondernemers efficiënte tools nodig hebben om hun zaken te runnen. Lightspeed kan meer dan alleen afrekenen, maar biedt softwareoplossingen die het leven van zelfstandige ondernemers gemakkelijker maken en zorgen voor een betere customer experience voo>

Lees verder..

BizPress.nl