Persbericht: Qlik breidt customer succes-aanbod uit om adoptie en waarde van analytics te versterken



Amsterdam, 23 mei 2019 – Qlik maakt vandaag bekend dat het diverse verbeteringen en uitbreidingen heeft toegevoegd aan zijn customer succes programma’s en organisatie. Daarmee is Qlik, dat zich als SaaS-first bedrijf positioneert, nog beter in staat aan de behoeften van klanten te voldoen. Klanten willen met analytics meer waarde halen uit data en zijn in belangrijke mate afhankelijk van hun leveranciers om de adoptie te versnellen en eerder inzichten te verkrijgen voor de gehele organisatie. Qlik biedt die grotere toegevoegde waarde in de totale klantreis van evaluatie tot opschaling, dankzij de verbeteringen in de programma’s. Verbeteringen zitten onder meer in het nieuwe support- en succesaanbod met betere SLA’s, uitgebreidere online en ondersteunde onboarding en doorlopende assistentie, nieuwe op waarden gebaseerde adviespakketten en gratis aanvullende educatieve middelen.

“Veel bedrijven zeggen wel dat ze hun klanten op de eerste plaats zetten, maar dat kun je alleen waarmaken als je, zoals wij, als toonaangevende SaaS-dienstverlener echt in de hele organisatie totaal gefocust bent op klantgerichtheid”, zegt Emmanuel Vanderhaegen, Sales Director Benelux bij Qlik. “Dat begint met het allereerste gesprek met een prospect en duurt de hele klantreis lang om ervoor te zorgen dat klanten tevreden en loyaal zijn en blijven. Qlik heeft volop en over de hele breedte geïnvesteerd in elk aspect van de klantervaring. Qlik beweegt zich door de hele organisatie heen om daadwerkelijk waarde te bieden bij elke klantinteractie, van pre-sales en onboarding tot en met ons nieuwe supportplatform, nieuwe gratis trainingen en resultaatgerichte servicepakketten.

Nieuwe functionaliteiten en aanbiedingen zijn onder meer:

  • Totaal vernieuwd klantsupportplatform met verbeterd design en gebruiksgemak, inclusief>

    Lees verder..

BizPress.nl