Persbericht: Online formulieren invullen minder omslachtig dan ooit dankzij de Mobile Capture SDK van ABBYY



Amsterdam, 14 mei 2019 – ABBYY, internationale leider op het gebied van content-IQ-oplossingen, introduceert ABBYY Mobile Capture, een software development kit (SDK) die een end-to-end point-and-capture mobiele ervaring mogelijk maakt. Met andere woorden: gebruikersdata worden via de camera vastgelegd, waarna ze onmiddellijk beschikbaar zijn om te worden verwerkt in een app of in de back-endprocessen van geautomatiseerde diensten. De AI-gedreven SDK zorgt ervoor dat mobiele gebruikers hun gegevens dus niet handmatig hoeven in te voeren, wat de klantengroei en het klantenbehoud ten goede komt. Daarnaast creëert de oplossing een compleet nieuwe, naadloze gebruikerservaring voor onboarding- en data-invoerscenario’s, zoals inschrijvingen, registraties en het invoeren van documenten. Ook ondersteunt Mobile Capture bedrijfsstrategieën in het kader van digitale transformaties en robotic process automation (RPA).

Het aantal mensen dat de voorkeur geeft aan mobiele communicatie ten opzichte van andere kanalen neemt elke generatie toe. Bedrijven begrijpen maar al te goed dat ze aanwezig moeten zijn waar hun klanten zich bevinden en dat het van belang is om zo gepersonaliseerd mogelijk met ze te communiceren. Maar in sectoren als het bank- en verzekeringswezen, de logistiek en de gezondheidszorg krijgen mobiele gebruikers nog altijd eindeloze registratieprocessen voorgeschoteld en wordt voortdurend van ze verwacht dat ze documentinformatie handmatig in apps invoeren. Niet alleen is dat een foutgevoelig en tijdrovend proces, ook is het volgens recent onderzoek in opdracht van ABBYY e>

Lees verder..

BizPress.nl