Persbericht: Nog een Jaar en ISDN stopt! Alternatief: Cloud telefonie van Belcentrale 



Met het verdwijnen van ISDN hebben veel MKB’ers een groot probleem. Waar kies je nu voor? Belcentrale biedt met haar cloud telefonie een kant-en-klare oplossing die compleet geleverd en geïnstalleerd wordt.

Alleen, wat is Cloud telefonie? Die vraag beantwoordt Okke Feenstra van www.belcentrale.nl voor ons.’ Het is bellen vanuit de cloud, maar dan wel via een beveiligde verbinding op je internetaansluiting. Je hebt dan een volwaardige telefonie-oplossing gebaseerd op het bewezen Belcentrale cloud platform (reeds meer dan 15.000 MKB bedrijven aangesloten). Telefoons zijn in de all-in prijs opgenomen en worden turn-key op de buro’s geplaatst door een eigen installatie team van Belcentrale.’

Volledig uitbesteed
De cloud oplossing met bijbehorende service maakt dat de hele telefonie uitbesteed is. Telefoons zijn in bruikleen en worden meteen vervangen als ze kapot zijn. Een telefooncentrale is niet meer nodig. De cloud telefonie heeft alle mogelijke opties die je kan bedenken, zoals wachtrij, voicemail , doorschakelservice, etc. Allemaal via de webbrowser in te stellen. Met een servicecontract kunt u 24×7 terugvallen op een landelijk dekkend serviceteam dat altijd kan helpen bij vragen of instellingen.
Belcentrale heeft niet alleen naar de functionaliteiten gekeken, maar ook naar manieren om de telefonie helemaal uit te besteden zodat de MKB klant zich volledig op haar core business kan richten.

MKB specifieke vraag
Belcentrale heeft veel onderzoek en ontwikkeling gestoken in haar cloud platform gestoken. Maar eerst hebben we onderzoek gedaan binnen de MKB doelgroep, om te zien waar het MKB op zit te wachten. Het onderzoek concludeerde dat de gemiddelde MKB’er het ontzettend druk heeft en geen tijd en zin heeft om zich met de technische infrastructuur van IT en Telecom bezig te houden. In het MKB blijken veel van dit soort zaken>

Lees verder..

BizPress.nl