Persbericht: Monsterboard komt met nieuwe TVC binnen merkcampagne



Amsterdam, 8 januari 2017 – Vanaf 7 januari is de nieuwe Monsterboard TV commercial live te zien op landelijke TV en via online video op diverse websites. In de commercial grijpt de grote Paarse Monster Mascotte talenten letterlijk weg van hun werkplek om ze vervolgens in zijn klauwen mee te nemen en ze te plaatsen op een andere plek. De commercial heeft veel weg van fragmenten uit de iconische film King Kong (1933) waarbij in de TVC het Monster zich een weg baant tussen wolkenkrabbers in een grote stad om talenten te vinden en ze te plaatsen op werkplekken en in banen die zij verdienen.

De TVC is onderdeel van de in 2016 gelanceerde merkcampagne gericht op millennials. Monsterboard wil werkend Nederland, dat over een aantal jaar voor meer dan de helft uit millennials (nu 18 t/m 35 jaar oud) bestaat, helpen om de baan te vinden die zij verdienen. Met de commercial wil het recruitment platform werken aan de naamsbekendheid onder deze millennial generatie. De campagne is de hele maand januari zichtbaar op alle TV-stations van RTL en Brand Deli.

Sander de Bruijn, Marketing Directeur Monsterboard: “Wij willen de millennial generatie ervan overtuigen dat ze niet elke baan zomaar moeten accepteren. Ze moeten gaan voor die ene baan die het beste bij hun talent past. Wij kunnen ze daarbij helpen, onder meer door onze mobiele sollicitatieapp die op basis van hun vaardigheden en voorkeuren alleen die banen toont die passen bij de werkzoekenden. We weten uit onderzoek dat dat precies is waar de millennial van nu op zit te wachten. Een derde van alle kandidaten en zelfs de helft van de 20 tot 30-jarigen is gefrustreerd dat openbare informatie niet beter wordt gebruikt om relevantere vacatures aan ze te tonen.”

Naast de TV commercial, is Monsterboard in januari 2017 ook zichtbaar via online video, zowel op de sites van televisiezenders als via YouTube. Het concept en de creatie van de campagne is verzorgd door KBS New York.
>

Lees verder..

BizPress.nl