Persbericht: Marketing intelligence-expert IKUU lanceert IKUU Search



Arnhem, 22 november 2018 – Marketing intelligence-expert IKUU heeft vandaag een innovatieve module gelanceerd op zijn IKUU marketing analytics-platform: IKUU Search. De IKUU Search-module aggregeert en analyseert data uit verschillende digitale marketingtools en maakt deze doorzoekbaar. Hiermee stelt het gebruikers in staat om een 360-graden beeld te creëren rondom een lead, persoon of bedrijf.

Alle leaddata die in het IKUU marketing analytics-platform wordt verzameld, kan met één zoekopdracht in IKUU Search worden opgevraagd. IKUU integreert data van de meest voorkomende digitale marketingtools in één omgeving. Denk aan data uit marketing automation-tools, mailingplatforms, social media, websites en vergelijkbare data sources. IKUU Search maakt deze data volledig doorzoekbaar en zorgt ervoor dat de gebruiker een 360-graden beeld krijgt omtrent het gedrag van de lead. Hierdoor kan de IKUU-gebruiker inspelen op leadinformatie die wordt verkregen uit digitale marketingcampagnes: het kanaal dat het meest wordt gebruikt, het onderwerp waarin de lead het meest geïnteresseerd is, de touch points die zijn aangeraakt, de leadscore, et cetera.

“Sales-medewerkers willen verkoop verrichten op basis van het gedrag en het profiel van hun prospects en klanten. Pas dan zijn ze in staat om de behoefte van de potentiële klant op de juiste manier te adresseren”, zegt oprichter en mede-ontwikkelaar Alex Benou, die het IKUU marketing analytics-platform en de IKUU Search-module mede ontwikkelde. “IKUU Search zorgt daarvoor; het maakt alle digitale marketing- en leadgegevens inzichtelijk. De gegenereerde leaddata kan tot in detail doorzocht en bestudeerd worden en het stelt gebruikers in staat om trends en verbanden te ontdekken in data zoals clickgedrag, conversies, traffic journey en meer. Kortom, een 360-graden beeld van de marketinglead.”

Lees verder..

BizPress.nl