Persbericht: Lubbers De Jong breidt onlinemarketingteam uit met Maite Wetters



Amsterdam, 4 mei 2018 – Lubbers De Jong, het pr-bureau voor de nationale en internationale technologiesector, heeft Maite Wetters (38) aangesteld als online marketeer. Met de aanstelling breidt het Amsterdamse bureau tevens zijn aanbod online marketingdiensten verder uit.

Wetters heeft ruime ervaring in online marketing en communicatie, en wordt verantwoordelijk voor de integratie van pr en online marketing met seo en inbound marketing. De nadruk zal liggen op het inrichten vanonline sales funnelsvoor klanten, door de inzet van een online strategie, online advertentiecampagnes en marketing automation.

Na haar studie marketing en sales specialiseerde Wetters zich in online marketing aan de Beeckestijn Business School in Leusden. Naast haar werk bij Lubbers de Jong ontwikkelt en creëert zij sinds 2009, samen met haar broer,marketing-ready WordPress-websites, inclusief seo-geoptimaliseerde content. Maite woont met haar man en twee jonge kinderen in het centrum van Amsterdam.

Peter Keijzer, directeur van Lubbers De Jong: “Met de aanstelling van Maite spelen wij in opde toenemende vraag naar digitale marketing. Onze communicatiespecialisten creëren aandachtmet hoogwaardige content en aansprekende verhalenvoor klanten, die onze marketeers vervolgens inzettenvoor online en offline campagnes. Doorde betrokkenheid met het publiek te vergrotendoor middel van onze online marketingdiensten, kunnen wij onze klanten een meerwaarde bieden.”

###

Over Lubbers De Jong
Lubbers De Jong is een Amsterdams pr-bureau gespecialiseerd in technologie. Al dertig jaar ondersteunt het bedrijf nationale en internationale technologie- en innovatiebedrijven met het vergroten van hun naamsbekendheid, het versterk>

Lees verder..

BizPress.nl