Persbericht: KnowBe4 kiest Lubbers De Jong voor communicatie en pr



Utrecht, 31 augustus 2018 – De Amerikaanse beveiligingsexpert KnowBe4 gaat samenwerken met pr-bureau Lubbers De Jong om de communicatie- en pr-activiteiten in Nederland te versterken. Het bedrijf ontwikkelt digitale diensten waarmee bedrijven medewerkers kunnen trainen in het herkennen van cyberaanvallen en risicovol internetgedrag. De diensten zijn in Amerika een groot succes. Het bedrijf wil nu ook buiten de VS op de kaart, waaronder Nederland.

KnowBe4 is opgericht in 2010 en is er in korte tijd in geslaagd een leidende positie te verwerven in de wereld van IT-security. Het bedrijf is leider in het Gartner kwadrant voor Security Awareness Computer-Based Trainingen en wordt gesteund door kopstukken uit de securitywereld, zoals Kevin Mitnick (de beroemde computerhacker die in de jaren ’80 en ’90 de wereld met zijn stuitende aanvallen op zijn kop zette). Het bedrijf wordt geleid door de Nederlandse ondernemer Stu Sjouwerman.

“Het trainen van de digitale weerbaarheid staat vaak niet hoog op de agenda, maar is essentieel voor een goede cybersecurity,” stelt Sjouwerman. “Met hulp van Lubbers De Jong gaan we het Nederlandse bedrijfsleven informeren over de noodzaak van security awareness.’’

Peter Keijzer, directeur van Lubbers De Jong, is enthousiast: “KnowBe4 past geweldig bij ons klantenportfolio van innovatieve technologiebedrijven. We versterken ‘Stu’ graag met de groei van zijn bedrijf in zijn thuisland.”

##

Over KnowBe4
KnowBe4 is maker en leverancier van ‘s werelds meest populaire security awareness training. Het trainingsplatform met geïntegreerde phishing-simulatie wordt wereldwijd door duizenden organisati>

Lees verder..

BizPress.nl