Persbericht: Klarna kiest voor Freshworks



Klarna, wereldwijd leverancier van betaaloplossingen voor e-commerce, kiest voor bedrijfssoftware van Freshworks. Klarna zet Freshworks in om de eigen customer service naar een hoger niveau te tillen. De oplossingen van Freshworks geven de customer service medewerkers van Klarna de tools in handen om al hun klanten te bedienen met de beste service.

“Customer service is de sleutel tot het succes van bedrijven. Dit geldt zeker ook voor Klarna”, aldus RoshniBharadwaj Mahendiran, Accountable Lead Contact Centre Platforms bij Klarna. “Met de software oplossingen van Freshworks beschikken onze customer service medewerkers over alle informatie die ze nodig hebben om onze klanten een ongekend hoge service te bieden. Daarnaast is de samenwerking met Freshworks heel prettig omdat zij onze uitdagingen benaderen als een gemeenschappelijke uitdaging. Zo ontstaat een projectteam dat verder kijkt dan de grenzen van een bedrijf.”

De samenwerking tussen Klarna en Freshworks is gebaseerd op de gezamenlijke drive om met de beste klantenservice als organisatie het verschil te maken. Klarna is de laatste jaren spectaculair gegroeid en het groeiend aantal it-support systemen en communicatiekanalen zorgen voor een complexe omgeving voor het verlenen van customer service van het hoogste niveau. Klarna kiest daarom ook bewust voor een holistische aanpak in samenwerking met Freshworks. De implementatie van het systeem vond plaats zonder onderbreking van de normale bedrijfsactiviteiten. Alle mensen die werken met het nieuwe systeem volgenden een e-learning.

Arun Mani, Managing Director Continental Europe bij Freshworks is blij met de keuze van Klarna: “Wij geloven dat excellente service voor de klanten cruciaal is voor succes van een organisatie op langere termijn. Het is erg prettig om samen te werken met een snelgroeiend bedrijf dat dezelfde visie heeft op het gebied van customer service.”



Ov>

Lees verder..

BizPress.nl