Persbericht: Klanten van Tyres on the Drive plannen zelf flexibel afspraken in met Descartes



Descartes Systems Group (Nasdaq: DSGX) (TSX: DSG), wereldleider in integratie van handelsverkeer tussen logistiek-intensieve organisaties, kondigt aan dat het in het Verenigd Koninkrijk gevestigde bandenspecialist Tyres on the Drive haar klanten nu de mogelijkheid biedt om online zelf afspraken in te plannen met de oplossing van Descartes voor dynamische afspraakboeking en routeplanning. De oplossing biedt een onderscheidende klantervaring en vergroot tegelijkertijd de productiviteit van de Tyres on the Drive-vloot en -technici.

“Om de ervaring van onze klanten te verbeteren, wilden we ze de mogelijkheid bieden om zelf afspraken in te plannen, maar dan wel op basis van specifieke businessparameters, zodat wij zo efficiënt mogelijk te werk kunnen gaan”, zegt Ray Fernandez, CEO van Tyres on the Drive. “We kozen voor de oplossing van Descartes, omdat we hiermee tijdens het aankoopproces kunnen inspelen op de keuze van klanten en zo realtime geoptimaliseerde afspraakboekingen bieden.”

Tyres on the Drive biedt klanten een mobiele bandenservice op een tijdstip en locatie naar keuze. Het bedrijf beschikt over honderd technici en een vloot van zeventig busjes verspreid over het Verenigd Koninkrijk. Samen voeren de technici in 2018 circa 150.000 klussen uit. Descartes heeft het bedrijf geholpen zijn grotendeels handmatige, op contactcentra gebaseerde afspraakboekingsproces te vervangen.

Het afspraakboekingsproces dat door Tyres on the Drive is geïmplementeerd, maakt deel uit van de Routing-, M>

Lees verder..

BizPress.nl