Persbericht: Kassasysteem Lightspeed volledig geïntegreerd met loyalty applicatie Piggy 



Amsterdam, 25 september 2018 – Lightspeed, leverancier van kassa- en webwinkelsoftware, maakt vandaag de integratie met het grootste spaarplatform van Nederland, Piggy Loyalty, bekend. De ruim 2500 bij Lightspeed aangesloten winkels kunnen de spaarpunten van de rond 1,1 miljoen consumenten die gebruikmaken van Piggy nu direct vanuit het kassasysteem verwerken. Spaarpunten kunnen met één klik op de knop worden toegevoegd en er zijn geen aparte iPads meer nodig op de toonbank.  
 
Geen omkijken
Lightspeed en Piggy Loyalty streven er met hun producten naar om het werk van retail ondernemers eenvoudiger en efficiënter te maken. De integratie van de systemen draagt hieraan bij. Horecaondernemers worden voorzien van een overzichtelijk dashboard en hebben verder geen omkijken meer naar passen, kaarten en stempels. De consument hoeft na aankoop uitsluitend één Piggy spaarpas of de app te scannen en de punten worden automatisch bij zijn of haar account opgeteld. 
 
Eén pasje
Piggy biedt een oplossing voor de grootste ergernissen rondom spaarprogramma’s en loyaliteitssystemen. Verschillende stempelkaarten, zegelboekjes of klantenkaarten voor diverse winkels wekken in plaats van een loyaliteitsgevoel vooral veel irritatie op. Met Piggy hebben klanten maar één pasje in hun portemonnee. En als de klant zijn spaarpas is vergeten of kwijtgeraakt, kan hij te allen tijde doorsparen omdat de gespaarde punten zijn gekoppeld aan het mailadres. Consumenten kunnen op deze manier nooit hun gespaarde punten kwijtraken.  
 
Sander Levert, founder en director van Piggy: “Het invoeren van het aankoopbedrag is de enige handeling die de winkelier tijdens het afrekenen moet invoeren om de spaarpunten te registreren. We stelden onsze>

Lees verder..

BizPress.nl