Persbericht: IFS opnieuw Leider in Gartner 2019 Magic Quadrant for Field Service Management (FSM)



IFS, wereldwijd leverancier van bedrijfsapplicaties, onderstreept zijn leiderschap op het gebied van Field Service Management nu de IFS Field Service Management™-suite opnieuw is opgenomen in het Gartner Magic Quadrant for Field Service Management*.

Het is opnieuw een jaar van transformatie voor IFS voor wat betreft FSM.

  • IFS lanceerde IFS FSM 6 met nieuwe en uitgebreide features, waaronder nieuwe mogelijkheden voor reverse logistics, reserveonderdelenbeheer en depot repair. Ook zijn er sterke verbeteringen doorgevoerd bij de IFS Planning & Scheduling Optimization™-engine. Verder breidde het bedrijf de mogelijkheden uit van de door AI aangedreven IFS Customer Engagement™-oplossing. Die is volledig voor de cloud en IoT geoptimaliseerd. IFS is leidend op het gebied van volledig servicelifecyclemanagement voor het beheren van assets, producten en klanten in de servicemanagementmarkt.
  • Het bedrijf creëerde de IFS Service Management Business Unit, inclusief WorkWave, die wordt geleid door de wereldwijd erkende servicemanagement-expert Marne Martin. De nieuwe unit richt zich op het verzekeren van klantsucces en het zorgen voor productinnovatie.
  • WorkWave realiseerde een solide groei en bevestigde zijn positie als leveran>

    Lees verder..

BizPress.nl