Persbericht: Hoe Technologie de Retailmarkt van Milennials Aandrijft



Gedurende het laatste decennium heeft de detailhandel een grote verandering doorgemaakt. De exponentiële toename van online winkelen heeft een significante impact op de manier waarop we onze producten aanschaffen. De tijd dat het kopen van producten alleen mogelijk was op kantoortijden van maandag tot zaterdag, is voorbij. De evolutie van e-commercie heeft in het bijzonder effect op één bevolkingsgroep: de millennial. Deze groep, waar we steeds vaker van horen in de media en samenleving, zal in 2025 ongeveer 75% van de beroepsbevolking vormen, een enorm aandeel van de retailmarkt.

Kenmerkend voor de manier waarop millennials hun producten aanschaffen staat het gebruik van technologie. We hebben het tenslotte over de Facebook en Instagram generatie. Deze obsessie met technologie heeft op zijn beurt invloed op hoe e-commerce over de hele wereld wordt gerealiseerd. Deze nieuwe generatie van e-shoppers beschikt over een enorme koopkracht, iets waar retailers zich bewust van moeten zijn als ze succesvol willen zijn. Sterker nog, volgens Forbes, spenderen millennials $600 miljard op jaarbasis. Dit is goed voor 28% van alle dagelijkse bestedingen, en een percentage dat zal toenemen tot 35% in 2030.

We weten dat de millennial-generatie een grote invloed heeft wanneer het >

Lees verder..

BizPress.nl