Persbericht: Greetz winnaar Website van het Jaar 2017



Consumenten hebben Greetz verkozen tot winnaar in de verkiezing ‘Website van het Jaar 2017’ in de categorie ‘Shopping’. De webwinkel in persoonlijke verrassingen, zoals bloemen, chocolade en kaarten, nam de titel in ontvangst tijdens de ‘Website van het Jaar Award Night’ op donderdag 23 november.

Verkiezingsopzet: een echte consumentenprijs

De Website van het Jaar verkiezing is een online publieksprijs die jaarlijks wordt uitgereikt aan de beste en populairste websites van Nederland. In de periode van 18 september tot en met 26 oktober kon het Nederlandse publiek stemmen op zo’n 275 genomineerde websites. Websites worden beoordeeld op o.a. inhoud, navigatie, ontwerp en aanbevelingsintentie.

Greetz in de prijzen en laat grote namen achter zich

Gisteren, 23 november, was de uitreiking van de categoriewinnaars in de ‘Thuishaven’ in Amsterdam. Greetz.nl werd uitgeroepen tot populairste website in de categorie ‘Shopping’ en mag zich daarmee categoriewinnaar noemen. Greetz liet onder andere Bol.com, Coolblue, FonQ en Wehkamp achter zich. Het is overigens niet de eerste publieksprijs die Greetz in de wacht sleept. Eerder won Greetz bijvoorbeeld al meerdere keren een Thuiswinkel Award.

CEO van Greetz, Niek Veendrick over het winnen van de Website van het Jaar verkiezing: “Het is een kroon op ons werk, immers de consument zélf heeft ons beoordeeld. En uit die beoordeling blijkt dat zij Greetz hoog waarderen. Binnen Greetz stellen we de klant niet alleen centraal, we streven een ongeëvenaarde klantervaring na, binnen elke productcategorie die we aanbieden. Dat is hard werken… dag in dag uit. Het winnen van deze award is dan ook een prachtig compliment voor het hele Greetz-team.”

Over Greetz

Greetz is van Nederlands marktleider in online echte wenskaarten uitgegr>

Lees verder..

BizPress.nl