Persbericht: Greenchoice kiest HubSpot bij het streven naar een energieneutrale wereld



Hoofddorp, 24 juni 2019 – De Nederlandse groene energieleverancier Greenchoice heeft HubSpot, het toonaangevende groeiplatform, gekozen bij haar ambitieuze streven naar een schonere wereld door evenveel duurzame energie op te wekken als we verbruiken.

Met inmiddels ruim 550.000 klanten in heel Nederland heeft Greenchoice nu gekozen om te investeren in een toonaangevend marketingplatform om klanten nog beter van dienst te zijn en nogmaals te benadrukken dat duurzame keuzes in elk huishouden kunnen worden gemaakt.

Greenchoice helpt klanten actief bij het opwekken en besparen van energie en werd in 2018 onderscheiden voor zijn klantenservice, duurzaamheidsactiviteiten en inzet van technologie. Het afgelopen jaar heeft het bedrijf al de publieksprijs gewonnen als meest klantvriendelijke energieleverancier van Nederland, werd het verkozen tot meest duurzame energiemerk van Nederland door de Sustainable Brand Index 2018 en kreeg het de Technology Award voor zijn energieservice BOKS bij de Customer First Awards.

In navolging van de EU-doelstellingen voor duurzaamheid heeft Nederland afgesproken in 2020 minimaal 14% van de energie uit hernieuwbare bronnen te halen. Greenchoice speelt een belangrijke rol bij het waarmaken van die afspraken en heeft nu voor HubSpot gekozen om daarbij te helpen.

Yvonne de Jong, van Greenchoice: “We willen graag de energietransitie versnellen. Daarom streven we ernaar dat 40% van onze klanten hun eigen energie opwekt of deelneemt aan een lokaal energieproject tegen 2020.Het is een ambitieus doel. Met tools als Hubspot kunnen we individuele klanten beter van informatie voorzien om energie te besparen en hun eigen groene energie op te wekken.”

Mark Whelan, Senior Marketing Manager bij HubSpot, is zeer enthousiast over de keuze van Greenchoice voor HubSpot: “Ik ben erg blij dat Greenchoice heeft gekozen voor HubSpot om te helpen bij hun fantastische streven o>

Lees verder..

BizPress.nl