Persbericht: Freshworks introduceert Freshworks 360 en rapporteert $100 miljoen in jaarlijks terugkerende omzet



SAN FRANCISCO / BERLIJN – Freshworks, leverancier van customer engagement software, behaalt de mijlpaal van $100 miljoen in jaarlijks terugkerende omzet (annual recurring revenue, ARR). Deze omzet wordt met name gedreven door de klantcontactsoftware Freshdesk en de snelle groei van Freshservice (IT Service management Software) en Freshsales (CRM Software) in de afgelopen kwartalen.

Freshworks weet continue nieuwe klanten aan zich te binden. Inmiddels maken meer dan 150.000 organisaties wereldwijd gebruik van de cloudgebaseerde software van Freshworks. Onder deze klanten bevinden zich grote organisaties zoals Honda, Bridgestone, Hugo Boss, University of Pennsylvania, Toshiba, Cisco, OfficeMax, M&C Saatchi en duizenden klanten uit het MKB wereldwijd.

Het afgelopen jaar breidde Freshworks haar productportfolio uit met Freshcat, Freshcaller, Freshmarketer en Freshteam waarmee marketeers, HR-professionals en helpdeskmedewerkers snel en efficient kunnen samenwerken en hun customer engagement kunnen optimaliseren.

Freshworks 360
In navolging op de behaalde omzetmijlpaal, introduceert Freshworks vandaag Freshworks 360. Deze volledig geïntegreerde cloud-oplossing brengt sales, marketing en customer service applicaties samen en ondersteunt gebruikers bij het optimaliseren van de klantbeleving. Freshworks 360 bevat Freshdesk, Freshsales, Freshmarketer, Freshcaller (contactcentersoftware) en Freshchat (chatsoftware voor klantcontact). Deze combinatie van oplossingen biedt gebruikers eenvoudig en snel toegang tot de volledige historie van klantgesprekken, gegevens en social media vermeldingen, compliant met de nieuwste GDPR-richtlijnen. Alle gebruikers van een Freshworks-oplossing kunnen nu tijdelijk gratis gebruikmaken van alle voordelen van het nieuwe platform via de ‘Freshworks Switcher&rsq>

Lees verder..

BizPress.nl