Persbericht: FlowFabric stelt Richard Pluim aan als Service Operations Manager



Amersfoort, 5 december 2017 – Richard Pluim (48) is door FlowFabric, expert in ontwikkeling van businessapplicaties voor de automatisering en optimalisering van de back-office, aangesteld als Service Operations Manager. In deze functie geeft hij leiding aan het team van Mendix Service Operations Engineers. Daarmee is hij onder andere verantwoordelijk voor de klanttevredenheid, het beheren en uitbouwen van bestaande klantrelaties en het onderhouden van de relaties met partners zoals Mendix, Qlik en Ortec. Door de supportorganisatie van FlowFabric verder te optimaliseren, draagt Richard in zijn nieuwe functie bij aan het realiseren van de ambitieuze groeiplannen van de organisatie.
 
Met zevenentwintig jaar IT-ervaring en meer dan vijftien jaar ervaring binnen het service- en supportvakgebied, is Richard een doorgewinterde expert. Voordat hij bij FlowFabric startte was hij onder andere werkzaam bij Cegeka als Service Delivery Manager voor IT-infra outsourcing klanten en bij Mansystems als Service Delivery Manager en Manager Customer Care Center. 

Richard Pluim over zijn doelen bij FlowFabric: “FlowFabric is een sterk groeiend bedrijf dat zich continu ontwikkelt. De ambitie van de organisatie en de korte lijnen met zowel klanten als collega’s spraken me direct aan. Mijn persoonlijke doel is het realiseren van een optimale klantervaring. In service management-land zien we dat de focus steeds minder ligt op de klassieke KPI’s, zoals responsetijd en uptime, maar meer op user experience en toegevoegde waarde voor de business. Zo voorkom je dat SLA-rapportages netjes groen zijn, maar de gebruiker toch niet blij is met de oplossing. We gaan steeds meer toe naar een XLA, een eXperience Level Agreement, en dat is wat mij betreft een hele positieve ontwikkeling. Door goed te luisteren naar wat de klant wil en out of the box te durven denken, ga ik met ons Service Operatio>

Lees verder..

BizPress.nl