Persbericht: Extreme Networks voegt Premier-niveau toe aan servicesportfolio



Utrecht – Digitale transformatie is nog steeds zeer complex. Minder dan 30 procent van de technologieleveranciers van organisaties zijn actieve partners als het gaat om inspanningen op het gebied van digitale transformatie. Om klanten te helpen bij het vinden van de juiste route bij deze belangrijke initiatieven, lanceert Extreme Networks, Inc. (Nasdaq: EXTR) zijn Premier Services, een hoogwaardige ondersteuningsservice die wereldwijd beschikbaar is voor klanten. Met medewerkers uit het bekroonde team van Customer-Driven Networking ™-experts biedt Extreme Networks Premier Services in twee varianten: Premier en PremierPLUS. Deze bieden uitgebreide, proactieve betrokkenheid en ondersteuning en beheer bij Extreme-technologie-implementaties, vanaf de ideevorming tot aan de daadwerkelijke installatie en daarna.

Extreme Premier Services bieden klanten netwerkexpertise en een eigen advocacy-team om ervoor te zorgen dat aan alle servicebehoeften wordt voldaan, zelfs voordat de klant onderkent dat hij ze nodig heeft. Klanten hebben een eigen, centraal aanspreekpunt voor productvragen, informatieverzoeken en het verwerken van serviceaanvragen, samen met prioritering van openstaande vragen. Het wereldwijde technische supportcenter van Extreme Networks, GTAC, is 24 uur per dag beschikbaar. Extreme Premier PLUS biedt dezelfde optimale service, met extra monitoring, beheer en respons.

Premier Services worden direct door Extreme Networks aan de klant geleverd. Deze services zijn ook beschikbaar via de Extreme Channel-partners voor hun eindgebruikers.

Premier Services vormen een belangrijke aanvulling op het uitgebreide aanbod van Extreme-services, waaronder:

  • Professional Services. Advies over netwerkoplossingen en implementatie door Extreme Networ>

    Lees verder..

BizPress.nl