Persbericht: Doorloop zelf de customer journey bij The Next Web Conference



‘s-Hertogenbosch – 29 april 2019 – De veertiende editie van The Next Web Conference staat voor de deur en SAP kondigt aan dit jaar opnieuw bij het evenement aanwezig te zijn. Naast een grote stand, zullen ze meerdere roundtables organiseren en een keynote houden. Daarnaast kunnen bezoekers de customer journey bij het evenement zelf doorlopen.

Mark de Bruijn, VP & Head of Marketing EMEA & MEE bij SAP Customer Experience, geeft op 9 mei een keynote over hoe de menselijke kant teruggebracht kan worden in de digitale wereld. Steeds meer processen worden geautomatiseerd, wat tot gevolg heeft dat sommige bedrijven het menselijke aspect in hun dienstverlening verliezen. In zijn keynote zal Mark het belang van de customer experience onderstrepen en praktische tips geven over hoe je een persoonlijke band met de consument op kan bouwen. 

Alle aspecten van de customer journey
De roundtables die SAP organiseert draaien om de customer journey. De sessies zoomen in op de verschillende wegen die sales en marketing kunnen bewandelen, zoals de route naar customer service of customer trust. Hiermee worden bij iedere roundtable concrete handvatten geboden om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Mark de Bruijn kijkt uit naar het evenement: “We zijn erg blij dat we dit jaar aanwezig zijn op The Next Web Conference. Het evenement is toonaangevend als het gaat om marketing en wordt geroemd om de festivalsfeer. Het is de ideale plek om het gesprek aan te gaan met vakgenoten en kennis uit te wisselen.”

——-

Over SAP
Als marktleider in bedrijfssoftware helpt SAP kleine, middelgrote en grote bedrijven met de stroomlijning van hun bedrijfsvoering. De oplossingen van SAP stellen organisa>

Lees verder..

BizPress.nl