Persbericht: Datto versnelt productontwikkeling Autotask PSA met versie 2018.2



Amsterdam, 26 september 2018 – Datto, Inc., de wereldwijd toonaangevende leverancier van IT-oplossingen via managed service providers (MSP’s), introduceert de nieuwste update van Autotask PSA. Autotask PSA is de Professional Services Automation-tool van Datto, die MSP’s helpt om klantrelaties te beheren en hogekwaliteitsservice te bieden. De update biedt gebruikers betere efficiëntie dankzij een zeer configureerbare ticketing- en tijdsindelingfunctionaliteit, een herontworpen Client Portal-homepage en nieuwe opties voor inzicht in contracten.

Victor Raessen, Managing Director Benelux bij Datto: “We hebben naar onze klanten geluisterd en onze expertise en innovatiekracht ingezet om PSA 2018.2 succesvol te kunnen uitrollen. Deze release zorgt ervoor dat MSP’s nog betere service aan hun klanten kunnen bieden en daardoor ook beter kunnen samenwerken. Ik hoop dat onze klanten net zo enthousiast zijn als wij over het nieuwe ontwerp en bijbehorende functionaliteiten. Ik kijk ernaar uit om met hen hierover in gesprek te gaan, zodat we in de toekomst verder kunnen inspelen op de behoeftes van onze klanten en de snel veranderende IT-markt”.

Dit zijn de kenmerken van de nieuwe Autotask PSA 2018.2-update.

  • Begin/eindtijd van verlofaanvragen: technici kunnen verlof aanvragen voor specifieke tijdvakken, waardoor het eenvoudiger en efficiënter wordt om werk alleen te delegeren aan personeel dat beschikbaar is.
  • Aan te passen tijdsinvoer voor tickets: het tijdsinvoerscherm kan worden geconfigureerd met extra snelbewerkingsvelden, zoals Wachtrij en Vervaldatum. Dit is een uitbreiding van de configureerbare Ticket UI en zal technici helpen tijd te besparen op elk ticket waar ze extra tijd aan toe moeten voegen en vervolgens het ticket moeten doorsturen en/of wijzigen.
  • >

    Lees verder..

BizPress.nl