Persbericht: Dan Smoot benoemd tot eerste Chief Customer Officer van Riverbed



Hoofddorp Riverbed®, The Digital Performance Company™, heeft Dan Smoot aangesteld als de eerste Chief Customer Officer van het bedrijf. Smoot was eerder werkzaam als senior executive bij Salesforce en rapporteert in zijn nieuwe functie aan Paul Mountford, CEO. Hij zal zich richten op de customer journey en klantsuccessen, en ervoor zorgen dat klanten optimale waarde en prestaties uit hun technologie-investeringen halen. In zijn nieuwe rol wordt hij verantwoordelijk voor de internationale support en contractvernieuwingen, professionele dienstverlening, opleidingen, customer success-management en de verticale oplossingen van Riverbed. Hij zal zich daarnaast focussen op de customer lifecycle-strategie om langetermijnsamenwerkingen op te zetten met zowel Riverbed-klanten als het partnerkanaal om uitstekende ervaringen en diensten te leveren.

“Dan is een goede leider die over de juiste ervaring beschikt om onze klanten te ondersteunen in hun digitale transformaties, zodat ze hun prestaties kunnen maximaliseren en goede bedrijfsresultaten kunnen realiseren”, zegt Paul Mountford, CEO van Riverbed Technology. “Hij weet de juiste balans te vinden tussen de businessbehoeften van een bedrijf en de technologie-investeringen, en de ondersteuning en diensten die ze nodig hebben om goede resultaten te behalen. Ook zal Dan een belangrijke rol spelen in het garanderen dat klanten consistente waarde uit hun investeringen halen, zeker nu steeds meer Riverbed-klanten overstappen op geabonneerde diensten. De verwachting is dat Dans leiderschap en bijdrage een directe impact zullen hebben op onze ondersteuning aan klanten op het gebied van digitale transformatie en op het leveren van een klantervaring die langdurige loyaliteit en klantbehoud bewerkstelligt.”

“Riverbed heeft een uitstekende trackrecord voor wat betreft klantenservice en ik kan niet wachten om hiermee verder aan de slag>

Lees verder..

BizPress.nl