Persbericht: commercetools is Bloomreach Technology Partner of the Year



Amsterdam, 16 november 2018 – commercetools, leverancier van innovatieve API-first commerce-oplossingen voor het postweb-tijdperk, is door Bloomreach uitgeroepen tot Technology Partner of the Year. Bloomreach is ontwikkelaar van software die bedrijven helpt om hun klanten gepersonaliseerde digitale ervaringen te bieden en reikt de Technology Partner of the Year Award jaarlijks uit aan een partner die buitengewoon innovatief te werk is gegaan bij de ondersteuning van een Bloomreach-implementatie voor gezamenlijke klanten.

Bloomreach en commercetools wisten het afgelopen jaar gezamenlijk veel nieuwe klanten aan te trekken, waaronder Grand Vision, B&S International, Carhartt en Paige Denim. Volgens Jasper de Vreugt, Director of Channel Sales EMEA van Bloomreach, is dat voor een groot deel te danken aan het innovatieve vermogen van commercetools. “We voorzien de komende jaren een disruptieve verschuiving in de wereld van e-commerce. Dankzij zijn innovatieve, headless en API-first benadering van commerce zien we daarin een belangrijke rol voor commercetools, dat een zeer sterk en modern alternatief is voor gevestigde spelers.”

Dirk Hoerig, CEO van commercetools, is trots om door Bloomreach te zijn uitgeroepen tot Technology Partner of the Year. “Bloomreach is een van onze belangrijkste partners, onze organisaties sluiten perfect op elkaar aan. Ten eerste op technologisch vlak, als headless commerceplatform vult commercetools het volledige Bloomreach-portfolio als geen ander aan. Maar ook op cultureel vlak vormen onze organisaties een goede match. Die ideale mix heeft het afgelopen jaar zijn vruchten afgeworpen, met het aantrekken van een groot aantal nieuwe klanten in zowel Europa als de Verenigde Staten. Daarnaast biedt ons gezamenlijke partnerbestand, met onder meer Osudio, Incentro, Dept Agency, Accenture, Authentic en Epam, beide bedrijven een goed ecosysteem om internationale projecten te kickstarten>

Lees verder..

BizPress.nl