Persbericht: Commerce Tasks & Scheduling Mogelijkheden Met ecManager Fall '18 Release



ZWOLLE – ecManager, sinds 2006 toonaangevend leverancier van digital commerce technologie, heeft de Fall ’18 Release uitgebracht. De nieuwe release biedt klanten met ecManager storefronts de mogelijkheid gebruik te maken van nieuwe ontwikkelmodules en een groot aantal fixes en verbeteringen.

ecManager heeft een gloednieuwe Tasks & Scheduling module. Met deze ontwikkelmodule wordt het voor ecManager, implementatiepartners en klanten mogelijk om verschillende toepassingen te ontwikkelen voor het aanmaken, inplannen en ge-automatiseerd uitvoeren van digital commerce business logica. Voorbeelden van Tasks & Scheduling toepassingen zijn: Clean-up scripts, feed generator taken, search (her)indexaties en product imports.

Het ecManager CMS waarmee webshops eenvoudig beheerd kunnen worden, krijgt in drie fases een grote update. In deze release is het design onder handen genomen. Deze sluit volledig aan op onze design principes en de meest recent applicatie design-conventies. In de volgende release zal de interactie een update krijgen voor een verbeterd gebruiksgemak.

In deze release zitten verder ruim 70 fixes en verbeteringen zoals een nieuwe login module, video block styling, verbeterde Redis cache performance en import error handling. De nieuwe ontwikkelingen zitten in het ecManager Digital Commerce Platform, ecManager CMS en de ecManager QuickStart webshop.

Bjørn Hascher, Customer Success & Partner Manager bij ecManager: “Deze release is per direct beschikbaar voor onze implementatiepartners en klanten die werken met ecManager Server Editie, ecManager Cloud Editie. Voor de ecManager SaaS klanten staat de implementatie van de update reeds ingepland. Inmiddels zijn we alweer met nieuwe innovaties bezig, zoals onze GraphQL API, zodat onze klanten altijd voorop blijven lopen met hun digital commerce technologie.”

————————————–

NOOT >

Lees verder..

BizPress.nl