Persbericht: Avaya reikt awards uit aan elf partners



Nieuwegein, 9 februari 2018 – Elf partners heeft Avaya (NYSE: AVYA) afgelopen donderdag in het zonnetje gezet tijdens haar jaarlijkse uitreiking van de Business Partner Award. Avaya, wereldleider in zakelijke communicatietechnologie en de grootste leverancier van Unified Communications en Contact Center oplossingen in de cloud, wil zo erkenning geven aan de innovatieve prestaties van haar zakelijke partners van het afgelopen jaar. In verschillende categorieën werden er prijzen toegekend.

Digitale transformatie
De prijzen werden uitgereikt op een partnerevenement, als onderdeel van de Avaya Edge World Tour. Avaya heeft zich de afgelopen jaren succcesvol kunnen transformeren van een hardware bedrijf naar een software en dienstverlenend bedrijf. Momenteel zet Avaya in op het versnellen van haar cloud-inspanningen en investeert zij verder in technologieën als Artificial Intelligence en Internet of Things.

Ronald Hoeijenbos, Channel leader Europe North, benadrukte tijdens de uitreiking het belang van haar partners: “Samenwerking is echt het belangrijkste ingrediënt om succes te boeken in deze digitale transformatie. Het ecosysteem waarin onze partners met elkaar samenwerken en nieuwste technologieën combineren laat zien dat we met elkaar in staat zijn om antwoord te geven op de vraagstukken van onze klanten. We zijn dan ook heel blij dat we op zulke specialistische partners kunnen bouwen.”

De winnaars van de Avaya Business Partner Awards 2017 in de verschillende categorieën zijn:

#1 Customer Engagement: ViPcom.

Eén van de Contact Center specialisten van Avaya. Heeft bij een grote zorgdienstverlener ervoor gezorgd dat de dienstverlening aan klanten naar een volgend niveau werd getild, in lijn met de ambities van de klant. Tevens was ViPcom in het afgelopen jaar verantwoordelijk voor een van de grootste IP-Office installaties met 3>

Lees verder..

BizPress.nl