Persbericht: Amsterdamse startup WhatsThat maakt Q&A eenvoudiger en biedt nieuwe mogelijkheden op het gebied van social shopping



De Amsterdamse startup WhatsThat lanceert een nieuwe Q&A-app die vraag-en-antwoordsessies vereenvoudigt door tekstuele vragen te vervangen door vragen in de vorm van afbeeldingen. Gebruikers kunnen vragen aan de WhatsThat-community voorleggen door een afbeelding te uploaden en een reputatie opbouwen door vragen van andere gebruikers te beantwoorden. De belangrijkste focus van WhatsThat in dit stadium is om het aantal gebruikers en de onderlinge interactie te vergroten. In het volgende stadium stelt het zijn platform open voor marketingafdelingen van merken, bureaus en influencers. Dit biedt hen nieuwe kansen voor interactie met consumenten en het genereren van meer omzet.

Afbeeldingen uploaden voor snelle antwoorden op vragen
WhatsThat stapt af van saaie tekstuele vragen en ruilt die in voor aantrekkelijke, op afbeeldingen gebaseerde vragen. Gebruikers kunnen vragen stellen aan de hand van een foto. Hun vrienden en volgers op WhatsThat kunnen deze vragen beantwoorden. Als ruil hiervoor worden zij beloond met reputatiepunten. Het puntenaantal vertegenwoordigt het reputatieniveau van gebruikers en neemt toe met het leveren van positieve bijdragen, zoals het stellen van vragen, het leveren van correcte antwoorden en andere vormen van interactie met de WhatsThat-community. Gebruikers kunnen daarnaast medailles verdienen die blijk geven van hun staat van verdienste. In de toekomst kunnen actieve gebruikers beloningen verkrijgen bij merken en advertentiepartners die zijn aangesloten bij WhatsThat.

Een solide basis voor een wereldwijde uitrol
“Onze focus voor de komende maa>

Lees verder..

BizPress.nl