Persbericht: AirHelp contracteert Progress Communications voor PR



Amsterdam,16 mei 2019 – AirHelp – dat juridische diensten verstrekt aan passagiers wiens vlucht vertraagd, geannuleerd of overboekt is – schakelt de PR-expertise in van Progress Communications. Wereldwijd is AirHelp  in meerdere regio’s de grootste in zijn sector. Samen met Progress Communications bouwt het bedrijf verder aan zijn naamsbekendheid in Nederland.

De missie van AirHelp is om het claimen van compensatie zo eenvoudig en vlekkeloos mogelijk te laten verlopen. Met behulp van data, geavanceerde technologie, een gebruiksvriendelijke website en intuïtieve mobiele apps vereenvoudigt AirHelp het claimproces voor reizigers. “Samen met Progress Communications gaan we eraan werken, om de miljoenen Nederlandse reizigers die niet volledig op de hoogte zijn van hun rechten, die te weinig tijd hebben of niet de expertise hebben om zelf een claimproces te starten, te informeren over de hulp die AirHelp wereldwijd daarbij biedt. Progress heeft ruime kennis van en ervaring met de luchtvaartbranche, dankzij klanten als Lufthansa, Etihad Airways en Boeing, en we kijken dan ook uit naar een succesvolle samenwerking”, aldus Andreas Hermansson, Head of Global PR bij AirHelp.

Over AirHelp
AirHelp is ’s werelds grootste organisatie die gespecialiseerd is in de rechten van vliegtuigpassagiers. De organisatie helpt reizigers compensatie te krijgen voor vertraagde of geannuleerde vluchten, of wanneer hen de toegang tot het vliegtuig wordt ontzegd. Ook neemt het bedrijf juridische en politieke stappen om de uitbreiding en handhaving v>

Lees verder..

BizPress.nl