Persbericht: ADA ICT lanceert support- en beheerdienst voor OutSystems-applicaties



Oosterhout, 4 oktober 2018 – ADA ICT, specialist in ontwikkeling van businessapplicaties, lanceert een support- en beheerdienst voor alle applicaties gebouwd met OutSystems. De nieuwe dienst, MAS (maintenance and support), levert onderhoud op maat na oplevering van iedere applicatie. Het bedrijf heeft hiervoor alle benodigde OutSystems certificeringen behaald. Met deze status laat ADA ICT zien dat de organisatie beschikt over de juiste mensen en expertise om ook na oplevering van een project toegevoegde waarde te blijven leveren. Het is een van de eerste Nederlandse OutSystems partners die een professionele support- en beheerdienst biedt.

Office support en 24/7 support
ADA ICT beschikt onder andere over een toegewijde supportorganisatie met gekwalificeerde en gecertificeerde medewerkers, gedocumenteerde processen voor de verschillende beheerdisciplines en maatwerk SLA’s met rapportages. MAS wordt aangeboden in een abonnementsvorm en is maandelijks opzegbaar. De dienst kent twee varianten, één voor support en beheer tijdens kantooruren en één voor 24/7 ondersteuning.

Met behulp van MAS kunnen bedrijven de levensduur van hun applicatie aanzienlijk verlengen door tijdig changes door te voeren. Bovendien zorgt de dienst ervoor dat bedrijven zich geen zorgen hoeven te maken over de betrouwbaarheid, beschikbaarheid en doorontwikkeling van hun bedrijfkritische applicaties.

NextStep 2018
ADA ICT lanceert de dienst officieel tijdens NextStep op 8 en 9 oktober 2018. Dit event wordt jaarlijks door OutSystems georganiseerd en staat dit jaar volledig in het teken van digitale transformatie.

Herman Kalse, directeur bij ADA ICT: “Wij hechten veel waarde aan he>

Lees verder..

BizPress.nl