Eerste BrandMasters trophee uitgereikt

De teams waren bij de start van de branding tour at random samengesteld en hebben in de gegeven 24 uur hun via een veiling gekochte vergeten merk moeten revitaliseren.
De 16 verschillende merkconcepten zijn nog tijdens de terugreis in Amsterdam getest bij een groot online consumentenpanel welke de beste 3 merkconcepten koos.
Een live pitch in de BrandFuel express met de 70 merkexperts wees dit team aan als winnaars.

BrandFuel24 is een jaarlijks terugkerende ‘inspiratietour’: een letterlijk reizende congresvorm waarbij deelnemers 24 uur worden ‘gekidnapt’ en op een unieke wijze volledig kunnen bijtanken op het dynamische terrein van ‘branding’, marketing en communicatie.
De deelnemers reden in een hoge snelheidstrein van NS Hispeed en Thalys naar Parijs en zijn daar en in de trein zelf samen met zo’n 70 vakgenoten gestimuleerd geworden door diverse nationale en internationale topsprekers. Naast de colleges in de trein, werd er een uniek BrandMaster game gespeeld waarbij teams verloren en vergeten merken in 24 uur moeten revitaliseren. De TrendSafari in Parijs vormt daar een actief onderdeel van.

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl

BizPress.nl