Belcentrale.nl helpt in strijd tegen AIDS

Belcentrale voorziet het eerste internationale educatiecentrum van ‘Designers against AIDS’ in Deurne, Antwerpen van telefonie. De renovatiewerken in Deurne zijn inmiddels bijna afgerond, medio 2010 zullen de eerste workshops plaatsvinden in het nieuwe hoofdkwartier. Voor telefonie kan er gebruik worden gemaakt van de toestellen en diensten die Belcentrale ter beschikking heeft gesteld.

Samen met Designers Against Aids brengt H&M voor de derde keer een AIDS awareness collectie. De collectie, in 100% organisch katoen, voor zowel dames als heren is al weer vanaf eind mei 2010 te koop in de special afdeling bij H&M. 25% procent van de opbrengst gaat naar DAA.

over DESIGNERS AGAINST AIDS
Non-profit organization ‘Beauty Without Irony’ has launched the international project ‘Designers Against AIDS’ (DAA) in 2004 in order to raise AIDS awareness in the international media and towards the general public, more specifically towards young people in the industrialised countries using elements from pop culture (music, fashion, design, arts, sports, film, celebrities, etc).

over Belcentrale

Meer dan zes jaar ervaring in IP communicatie. Belcentrale, de MKB VoIP specialist van Nederland, speelt op haar eigen wijze in op de unieke en specifieke bedrijfssituatie van haar klanten. Als geen ander begrijpt Belcentrale dat zaken doen mensenwerk is, waarin individuele wensen, aspiraties en motivaties een cruciale rol spelen.

Wij hebben met name een sterke marktpositie onder kleine en middelgrote ondernemingen en mogen toonaangevende zorgverleners, energiebedrijven, reisorganisaties, overheids– en onderwijsinstellingen alsmede retailers tot onze klanten rekenen. Om deze organisaties optimaal te bedienen heeft Belcentrale een hecht team van professionals aan zich weten te binden.

Binnen onze onderneming zorgen wij altijd voor een uitdagende omgeving waar de lat hoog ligt en buitengewone prestaties worden gestimuleerd. De flexibiliteit en kennis van onze mensen zal u verbazen.

Door onze technische kennis en jarenlange ervaring herkennen wij telkens nieuwe kansen in de markt voor toepassingen op gebieden die voorheen gedomineerd werden door niet service gerichte bureaucraten.

Belcentrale stelt zich het ambitieuze doel van 100% customer satisfaction. Wij zijn er van overtuigd dat een langdurige en zorgvuldig opgebouwde relatie met onze klanten op de lange termijn de meeste winst oplevert. Deze betrokkenheid stelt ons in staat om onze klanten de best passende oplossing te bieden. De betrouwbaarheid van die oplossingen garanderen wij in gedetailleerde Service Level Agreements.

Belcentrale levert flexibele oplossingen middels haar innovatieve en complete portfolio in VoIP producten.

www.Belcentrale.nl

 

BizPress.nl